Маркетинг стратегија за Балканот како единствена туристичка дестинација
На 19 јануари 2025 г. Во Софија започнаа суштински разговори за иницијативата „Дестинација Балкан“. Проектот има за цел да го промовира Балканскиот Полуостров како атрактивна туристичка дестинација, обединувајќи ги напорите на земјите од регионот за создавање заеднички туристички производи и рути.
На состанокот присуствуваа претставници на туристичките администрации од Бугарија, Србија, Северна Македонија, Грција и Романија, како и експерти од туристичкиот сектор и меѓународни организации. Се разговараше за можностите за соработка во областа на културниот, историскиот и природниот туризам, како и за изработка на заеднички маркетинг стратегии за привлекување туристи од далечните пазари.
Заменик-градоначалникот на Софија, Мирослав Боршош, ја истакна важноста на иницијативата за економски развој на регионот и зајакнување на добрососедските односи меѓу балканските земји. Тој изрази уверување дека со заеднички напори, Балканот може да се етаблира како конкурентна и одржлива туристичка дестинација на глобалниот пазар.
Наскоро ќе се формираат работни групи за развој на конкретни проекти и иницијативи во рамките на „Дестинација Балкан“. Следниот состанок се очекува да се одржи во март 2025 година. во Белград, Србија, каде ќе бидат претставени првите резултати од заедничката работа.