09 октомври 2025
• од Станча Јаќимовски
Над 60 милиони лева извоз од бугарски компании преку европската мрежа на Lidl.
Во првата половина од 2025 година, извозот на бугарски производители преку европската трговска мрежа на Lidl достигна над 60 милиони лева, што претставува раст од повеќе од 29% во споредба со истиот период минатата година. Во оваа успешна соработка учествувале 30 бугарски компании, чии производи се реализирале во 28 европски држави.
Најголем извозен обем е забележан во Романија – со 17,6 милиони лева, проследена од Грција со 15 милиони лева, а на трето место е Германија со 8,9 милиони лева.
„Растот од над 29% не е само статистика – тоа е глас на доверба. Доверба од европските потрошувачи во квалитетот на бугарското производство и доверба меѓу нас и нашите партнери – бугарските производители. Овие резултати нè мотивираат да продолжиме да ги прошируваме хоризонтите пред бугарскиот извоз,“ изјави Драгомир Илиев, управител за стоково снабдување во Lidl Бугарија.
Во 2025 година се забележуваат промени во најизвезуваните производи преку Lidl:
Една од најдинамичните категории е онаа на снакови и чипсови.
„Фикосота Фууд“ ЕАД, производител на печени пченични снакови и брускети, бележи повеќе од осумкратен раст на извозот преку Lidl во првата половина од 2025 година, во споредба со претходната година.
Сличен успех има и „Оргеника Фууд“ ЕООД – нивниот извоз е зголемен девет пати. Компанијата, која претходно извезувала само во Чешка, сега е присутна на 18 европски пазари со производи како чипсови од ориз, пченка, пуканки и јаткасти плодови.
Значителен раст бележи и „Викторија Нутс“ ЕООД, производител на шоколадирани плодови и јатки, чии производи имаат силно присуство во Германија. Извозниот обем на компанијата е зголемен повеќе од три и пол пати во споредба со првата половина на 2024 година.
Биосуровите барчиња на „Смарт Органик“ АД, кои се продаваат под сопствената марка на Lidl – Alesto, исто така задржуваат водечка позиција и се нудат во продавниците на Lidl во 12 европски држави.
Меѓу т.н. ориентални производи, најзабележлив раст има производителот на традиционалниот тестен производ кадаиф – „ЕМ Џеј Кејтеринг“ ООД. Нивниот извоз во Европа преку Lidl е речиси двојно зголемен во однос на 2024 година, а во рамки на финансиската 2024–2025 година компанијата додава уште два нови пазари и бележи речиси деветкратен раст на извозот.
Бугарските производи со проверен квалитет сè почесто достигнуваат до европските потрошувачи преку сопствените марки на Lidl, кои се добро познати во повеќето европски земји. Тоа овозможува бугарските партнери на Lidl да добијат многукратно поголеми можности за пласирање на своите производи на меѓународно ниво.
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден