18 јуни 2025
• од Станча Јаќимовски
Иако некои извештаи ја споменуваат Бугарија меѓу земјите со повисоки патни такси, таа слика има и своја позитивна страна. Всушност, ова е доказ за квалитетната и стратешка патна инфраструктура која Бугарија ја развива во корист на целиот регион.
Еден од највпечатливите примери за ова е „Дунав мост 2“, кој го поврзува бугарскиот град Видин со романскиот Калафат. Овој мост, заедно со „Дунав мост 1“ кај Русе – Ѓурѓево, не само што ја олеснува трговијата меѓу Бугарија и Романија, туку претставува и важен дел од паневропските транспортни коридори, кои обезбедуваат поврзаност меѓу Балканот и Централна Европа.
Иако таксата за премин преку „Дунав мост 2“ изнесува 6 евра, таа е далеку под највисоките цени во Западна Европа. На пример, преминувањето преку мостот меѓу Данска и Шведска чини дури 54 евра – деветпати повеќе! Затоа, Бугарија нуди квалитетна поврзаност по пристапни цени, што е од голема важност за меѓународната логистика и туризмот.
Покрај постојните мостови, иднината изгледа уште посветла. Во 2026 година се очекува почеток на изградбата на „Дунав мост 3“ кај Русе – Ѓурѓево, со финансиска поддршка од Европската Унија во вредност од 2,5 милијарди евра. Завршувањето на проектот до 2030 година ќе донесе уште поголема интеграција меѓу Бугарија и нејзините соседи, како и дополнителен економски напредок за целиот регион.
Она што можеби за некого претставува „скапа такса“, всушност е инвестиција во иднината – во безбедни, модерни и ефикасни транспортни врски. Бугарија денес не е само транзитна точка, туку стратешки партнер на Европа во инфраструктурата, трговијата и соработката.
Оваа успешна приказна е добар пример за тоа како паметното инвестирање и регионалната поврзаност можат да создадат долгорочни придобивки за сите граѓани и за цела Европа.
Физички напад во Скопје: Ќерка ја нападнала мајка си и ја оштетила покуќнината
Во Бугарија: Симитли ќе стане тест-полигон за оклопни возила од домашно производство
18 јуни 2025
• од Станча Јаќимовски
Иако некои извештаи ја споменуваат Бугарија меѓу земјите со повисоки патни такси, таа слика има и своја позитивна страна. Всушност, ова е доказ за квалитетната и стратешка патна инфраструктура која Бугарија ја развива во корист на целиот регион.
Еден од највпечатливите примери за ова е „Дунав мост 2“, кој го поврзува бугарскиот град Видин со романскиот Калафат. Овој мост, заедно со „Дунав мост 1“ кај Русе – Ѓурѓево, не само што ја олеснува трговијата меѓу Бугарија и Романија, туку претставува и важен дел од паневропските транспортни коридори, кои обезбедуваат поврзаност меѓу Балканот и Централна Европа.
Иако таксата за премин преку „Дунав мост 2“ изнесува 6 евра, таа е далеку под највисоките цени во Западна Европа. На пример, преминувањето преку мостот меѓу Данска и Шведска чини дури 54 евра – деветпати повеќе! Затоа, Бугарија нуди квалитетна поврзаност по пристапни цени, што е од голема важност за меѓународната логистика и туризмот.
Покрај постојните мостови, иднината изгледа уште посветла. Во 2026 година се очекува почеток на изградбата на „Дунав мост 3“ кај Русе – Ѓурѓево, со финансиска поддршка од Европската Унија во вредност од 2,5 милијарди евра. Завршувањето на проектот до 2030 година ќе донесе уште поголема интеграција меѓу Бугарија и нејзините соседи, како и дополнителен економски напредок за целиот регион.
Она што можеби за некого претставува „скапа такса“, всушност е инвестиција во иднината – во безбедни, модерни и ефикасни транспортни врски. Бугарија денес не е само транзитна точка, туку стратешки партнер на Европа во инфраструктурата, трговијата и соработката.
Оваа успешна приказна е добар пример за тоа како паметното инвестирање и регионалната поврзаност можат да создадат долгорочни придобивки за сите граѓани и за цела Европа.
Физички напад во Скопје: Ќерка ја нападнала мајка си и ја оштетила покуќнината
Во Бугарија: Симитли ќе стане тест-полигон за оклопни возила од домашно производство
18 јуни 2025
• од Станча Јаќимовски
Иако некои извештаи ја споменуваат Бугарија меѓу земјите со повисоки патни такси, таа слика има и своја позитивна страна. Всушност, ова е доказ за квалитетната и стратешка патна инфраструктура која Бугарија ја развива во корист на целиот регион.
Еден од највпечатливите примери за ова е „Дунав мост 2“, кој го поврзува бугарскиот град Видин со романскиот Калафат. Овој мост, заедно со „Дунав мост 1“ кај Русе – Ѓурѓево, не само што ја олеснува трговијата меѓу Бугарија и Романија, туку претставува и важен дел од паневропските транспортни коридори, кои обезбедуваат поврзаност меѓу Балканот и Централна Европа.
Иако таксата за премин преку „Дунав мост 2“ изнесува 6 евра, таа е далеку под највисоките цени во Западна Европа. На пример, преминувањето преку мостот меѓу Данска и Шведска чини дури 54 евра – деветпати повеќе! Затоа, Бугарија нуди квалитетна поврзаност по пристапни цени, што е од голема важност за меѓународната логистика и туризмот.
Покрај постојните мостови, иднината изгледа уште посветла. Во 2026 година се очекува почеток на изградбата на „Дунав мост 3“ кај Русе – Ѓурѓево, со финансиска поддршка од Европската Унија во вредност од 2,5 милијарди евра. Завршувањето на проектот до 2030 година ќе донесе уште поголема интеграција меѓу Бугарија и нејзините соседи, како и дополнителен економски напредок за целиот регион.
Она што можеби за некого претставува „скапа такса“, всушност е инвестиција во иднината – во безбедни, модерни и ефикасни транспортни врски. Бугарија денес не е само транзитна точка, туку стратешки партнер на Европа во инфраструктурата, трговијата и соработката.
Оваа успешна приказна е добар пример за тоа како паметното инвестирање и регионалната поврзаност можат да создадат долгорочни придобивки за сите граѓани и за цела Европа.
Физички напад во Скопје: Ќерка ја нападнала мајка си и ја оштетила покуќнината
Во Бугарија: Симитли ќе стане тест-полигон за оклопни возила од домашно производство