31 јули 2025
• од Станча Јаќимовски
Бугарија чекори кон светла транспортна иднина со големи инвестиции во модернизација на железничката инфраструктура. Делницата од Перник до Радомир ќе стане дел од новата ера во бугарските железници – со изградба на двојна пруга и брзи возови кои ќе достигнуваат брзина до 160 км/ч. Вредноста на проектот изнесува над 460 милиони лева, а завршувањето се очекува до средината на 2029 година.
Проектот вклучува не само изградба на брза линија, туку и реновирање на железнички станици, подобрување на безбедноста со отстранување на сите премини во исто ниво, како и модерни услови за патниците.
Овој дел е дел од значајниот Паневропски транспортен Kоридор VIII, кој поврзува три држави – Албанија, Северна Македонија и Бугарија – и Адриатското со Црното Море. Овој коридор претставува витално поврзување за регионот и Европа.
Дополнително, Бугарија планира да ја отвори железничката мрежа за приватни оператори. Од декември 2026 година, повеќе нема да постои монопол на државниот железнички превозник БДЖ. Железничкиот систем ќе биде поделен на три региони – западен, северен и јужен – и ќе биде достапен за нови превозници кои ќе обезбедуваат поквалитетна и поразновидна услуга за граѓаните.
Во моментов, веќе три компании имаат лиценца за железнички превоз – ПИМК Реил Експрес, Реил Импекс и Ивкони Експрес. Приватизацијата ќе донесе конкуренција, што значи подобра услуга, побрзи и покомфорни возови и повеќе избор за патниците.
Со овие амбициозни чекори, Бугарија се позиционира како модерен и важен транспортен јазол на Балканот и во Европа. Железницата повторно станува симбол на поврзување, прогрес и одржлив развој.
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден
31 јули 2025
• од Станча Јаќимовски
Бугарија чекори кон светла транспортна иднина со големи инвестиции во модернизација на железничката инфраструктура. Делницата од Перник до Радомир ќе стане дел од новата ера во бугарските железници – со изградба на двојна пруга и брзи возови кои ќе достигнуваат брзина до 160 км/ч. Вредноста на проектот изнесува над 460 милиони лева, а завршувањето се очекува до средината на 2029 година.
Проектот вклучува не само изградба на брза линија, туку и реновирање на железнички станици, подобрување на безбедноста со отстранување на сите премини во исто ниво, како и модерни услови за патниците.
Овој дел е дел од значајниот Паневропски транспортен Kоридор VIII, кој поврзува три држави – Албанија, Северна Македонија и Бугарија – и Адриатското со Црното Море. Овој коридор претставува витално поврзување за регионот и Европа.
Дополнително, Бугарија планира да ја отвори железничката мрежа за приватни оператори. Од декември 2026 година, повеќе нема да постои монопол на државниот железнички превозник БДЖ. Железничкиот систем ќе биде поделен на три региони – западен, северен и јужен – и ќе биде достапен за нови превозници кои ќе обезбедуваат поквалитетна и поразновидна услуга за граѓаните.
Во моментов, веќе три компании имаат лиценца за железнички превоз – ПИМК Реил Експрес, Реил Импекс и Ивкони Експрес. Приватизацијата ќе донесе конкуренција, што значи подобра услуга, побрзи и покомфорни возови и повеќе избор за патниците.
Со овие амбициозни чекори, Бугарија се позиционира како модерен и важен транспортен јазол на Балканот и во Европа. Железницата повторно станува симбол на поврзување, прогрес и одржлив развој.
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден
31 јули 2025
• од Станча Јаќимовски
Бугарија чекори кон светла транспортна иднина со големи инвестиции во модернизација на железничката инфраструктура. Делницата од Перник до Радомир ќе стане дел од новата ера во бугарските железници – со изградба на двојна пруга и брзи возови кои ќе достигнуваат брзина до 160 км/ч. Вредноста на проектот изнесува над 460 милиони лева, а завршувањето се очекува до средината на 2029 година.
Проектот вклучува не само изградба на брза линија, туку и реновирање на железнички станици, подобрување на безбедноста со отстранување на сите премини во исто ниво, како и модерни услови за патниците.
Овој дел е дел од значајниот Паневропски транспортен Kоридор VIII, кој поврзува три држави – Албанија, Северна Македонија и Бугарија – и Адриатското со Црното Море. Овој коридор претставува витално поврзување за регионот и Европа.
Дополнително, Бугарија планира да ја отвори железничката мрежа за приватни оператори. Од декември 2026 година, повеќе нема да постои монопол на државниот железнички превозник БДЖ. Железничкиот систем ќе биде поделен на три региони – западен, северен и јужен – и ќе биде достапен за нови превозници кои ќе обезбедуваат поквалитетна и поразновидна услуга за граѓаните.
Во моментов, веќе три компании имаат лиценца за железнички превоз – ПИМК Реил Експрес, Реил Импекс и Ивкони Експрес. Приватизацијата ќе донесе конкуренција, што значи подобра услуга, побрзи и покомфорни возови и повеќе избор за патниците.
Со овие амбициозни чекори, Бугарија се позиционира како модерен и важен транспортен јазол на Балканот и во Европа. Железницата повторно станува симбол на поврзување, прогрес и одржлив развој.
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден
31 јули 2025
• од Станча Јаќимовски
Бугарија чекори кон светла транспортна иднина со големи инвестиции во модернизација на железничката инфраструктура. Делницата од Перник до Радомир ќе стане дел од новата ера во бугарските железници – со изградба на двојна пруга и брзи возови кои ќе достигнуваат брзина до 160 км/ч. Вредноста на проектот изнесува над 460 милиони лева, а завршувањето се очекува до средината на 2029 година.
Проектот вклучува не само изградба на брза линија, туку и реновирање на железнички станици, подобрување на безбедноста со отстранување на сите премини во исто ниво, како и модерни услови за патниците.
Овој дел е дел од значајниот Паневропски транспортен Kоридор VIII, кој поврзува три држави – Албанија, Северна Македонија и Бугарија – и Адриатското со Црното Море. Овој коридор претставува витално поврзување за регионот и Европа.
Дополнително, Бугарија планира да ја отвори железничката мрежа за приватни оператори. Од декември 2026 година, повеќе нема да постои монопол на државниот железнички превозник БДЖ. Железничкиот систем ќе биде поделен на три региони – западен, северен и јужен – и ќе биде достапен за нови превозници кои ќе обезбедуваат поквалитетна и поразновидна услуга за граѓаните.
Во моментов, веќе три компании имаат лиценца за железнички превоз – ПИМК Реил Експрес, Реил Импекс и Ивкони Експрес. Приватизацијата ќе донесе конкуренција, што значи подобра услуга, побрзи и покомфорни возови и повеќе избор за патниците.
Со овие амбициозни чекори, Бугарија се позиционира како модерен и важен транспортен јазол на Балканот и во Европа. Железницата повторно станува симбол на поврзување, прогрес и одржлив развој.
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден
31 јули 2025
• од Станча Јаќимовски
Бугарија чекори кон светла транспортна иднина со големи инвестиции во модернизација на железничката инфраструктура. Делницата од Перник до Радомир ќе стане дел од новата ера во бугарските железници – со изградба на двојна пруга и брзи возови кои ќе достигнуваат брзина до 160 км/ч. Вредноста на проектот изнесува над 460 милиони лева, а завршувањето се очекува до средината на 2029 година.
Проектот вклучува не само изградба на брза линија, туку и реновирање на железнички станици, подобрување на безбедноста со отстранување на сите премини во исто ниво, како и модерни услови за патниците.
Овој дел е дел од значајниот Паневропски транспортен Kоридор VIII, кој поврзува три држави – Албанија, Северна Македонија и Бугарија – и Адриатското со Црното Море. Овој коридор претставува витално поврзување за регионот и Европа.
Дополнително, Бугарија планира да ја отвори железничката мрежа за приватни оператори. Од декември 2026 година, повеќе нема да постои монопол на државниот железнички превозник БДЖ. Железничкиот систем ќе биде поделен на три региони – западен, северен и јужен – и ќе биде достапен за нови превозници кои ќе обезбедуваат поквалитетна и поразновидна услуга за граѓаните.
Во моментов, веќе три компании имаат лиценца за железнички превоз – ПИМК Реил Експрес, Реил Импекс и Ивкони Експрес. Приватизацијата ќе донесе конкуренција, што значи подобра услуга, побрзи и покомфорни возови и повеќе избор за патниците.
Со овие амбициозни чекори, Бугарија се позиционира како модерен и важен транспортен јазол на Балканот и во Европа. Железницата повторно станува симбол на поврзување, прогрес и одржлив развој.
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден