40 работници заробени во уривање на тунел во Индија
Спасувачките тимови во Индија се обидуваат да спасат 40 работници кои се заглавени во урнат тунел на автопатот на Хималаите, јавува Ројтерс. Надлежните велат дека работниците се безбедни и добро. Тие се снабдени со храна, вода и кислород, а персоналот е во редовен контакт со нив. Заглавени се 60 часа.
Тунелот долг 4,5 километри во изградба во државата Утараханд се урна во неделата околу 5:30 часот по локално време. Во тоа време таму имало околу 50-60 работници во ноќна смена. Оние кои биле во близина на излезот од тунелот избегале, но останатите 40 кои биле подлабоко во тунелот останале заробени од уривањето. Ова за локалните медиуми го изјавил работник кој успеал да го напушти тунелот. „Тоа е многу предизвикувачка работа бидејќи додека ги расчистуваме остатоците, се повеќе и повеќе отпадоци паѓаат од таванот, така што ние исто така се обидуваме да го спречиме тоа со цемент“, објасни Мохсен Шахиди, висок офицер во Националната реакција при катастрофи. Сила. Отпадоците покриле површина од 40 метри, а 40-те мажи биле заглавени на површина од околу 50-60 метри, додаде тој.
Девендра Синг Патвал, државен службеник за управување со катастрофи, рече дека спасувачите изградиле платформа за поставување на цевката за евакуација и почнале да ја туркаат. Тој додаде дека не е сигурно колку време ќе биде потребно за да се повлечат работниците. Пристигна екипа од геолози за да се утврдат причините за несреќата.
Регионот е подложен на лизгање на земјиштето, земјотреси и поплави, а инцидентот уследи по настаните на слегнување за кои геолозите, жителите и официјалните лица ја обвинуваат брзата градба во планините.
Работата на делот од тунелот започна во 2018 година и првично беше планирано да биде завршена до јули 2022 година. Сега се очекува да биде одложено до мај 2024 година, се вели во соопштението на владата.
„Првично мислевме дека може да е помал колапс и почнавме да ги отстрануваме остатоците колку што можевме“, изјави Раџив Дас, работникот кој безбедно избега, за весникот Indian Express.
Експресниот пат Чар Дам е еден од најамбициозните проекти на владата на премиерот Нарендра Моди. Целта е да се поврзат четири почитувани места за богослужба преку пат со две ленти долг 889 километри, кој се гради по цена од 1,5 милијарди долари. Проектот наиде на критики од експерти за животна средина, а некои работи беа стопирани откако стотици куќи беа оштетени од слегнување на трасата. Влијанието на проектот не беше соодветно оценето пред почетокот на изградбата, се вели во извештајот на експертската комисија назначена од Врховниот суд во јули 2020 година.
Кога го одобри патот во 2021 година, судот предупреди дека владата треба да ја земе предвид загриженоста на Комисијата и да донесе стратегија за заштита на животната средина. Шефот на комисијата поднесе оставка минатата година, велејќи дека е разочаран што неговите препораки не биле спроведени.
Федералната влада јавно соопшти дека користела еколошки инженерски техники во дизајнот за да ги направи геолошки нестабилните области побезбедни.
Главниот министер на Утараханд, Пушкар Синг Дами, истакна дека државата ќе ја провери работата на сите тунели во изградба за да се осигура дека тие се завршени безбедно.