10 јули 2025
• од Станча Јаќимовски
Системот за итни повици E-112 доживеа рекорден оптовареност на 9 јули 2025 година, кога биле регистрирани вкупно 4199 повици – најмногу досега во историјата на неговото функционирање. Од Центарот за управување со кризи (ЦУК) информираат дека обемот на повици бил толку голем што системот бил буквално „прегорен“ од оптовареност.
Во текот на тој ден, бројот 112 бил повикуван во просек секои 20 секунди. Секој од повиците барал итна интервенција од различни институции. Еве ја распределбата според видот на интервенција:
Овие бројки укажуваат на сериозна мобилизација на службите за итни интервенции, а истовремено отвораат и прашања за капацитетите и подготвеноста на системот да се справи со ваков обем на итности.
Од ЦУК велат дека се работи на анализа на причините за енормниот пораст на повици и дека ќе се предложат мерки за подобрување на инфраструктурата и одговорот на итните служби.
Се очекува институциите да преземат конкретни чекори за да се надгради капацитетот на E-112, особено во светло на зачестени природни непогоди и урбани инциденти кои го зголемуваат товарот врз системот.
Прашај го ChatGPT
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден
10 јули 2025
• од Станча Јаќимовски
Системот за итни повици E-112 доживеа рекорден оптовареност на 9 јули 2025 година, кога биле регистрирани вкупно 4199 повици – најмногу досега во историјата на неговото функционирање. Од Центарот за управување со кризи (ЦУК) информираат дека обемот на повици бил толку голем што системот бил буквално „прегорен“ од оптовареност.
Во текот на тој ден, бројот 112 бил повикуван во просек секои 20 секунди. Секој од повиците барал итна интервенција од различни институции. Еве ја распределбата според видот на интервенција:
Овие бројки укажуваат на сериозна мобилизација на службите за итни интервенции, а истовремено отвораат и прашања за капацитетите и подготвеноста на системот да се справи со ваков обем на итности.
Од ЦУК велат дека се работи на анализа на причините за енормниот пораст на повици и дека ќе се предложат мерки за подобрување на инфраструктурата и одговорот на итните служби.
Се очекува институциите да преземат конкретни чекори за да се надгради капацитетот на E-112, особено во светло на зачестени природни непогоди и урбани инциденти кои го зголемуваат товарот врз системот.
Прашај го ChatGPT
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден
10 јули 2025
• од Станча Јаќимовски
Системот за итни повици E-112 доживеа рекорден оптовареност на 9 јули 2025 година, кога биле регистрирани вкупно 4199 повици – најмногу досега во историјата на неговото функционирање. Од Центарот за управување со кризи (ЦУК) информираат дека обемот на повици бил толку голем што системот бил буквално „прегорен“ од оптовареност.
Во текот на тој ден, бројот 112 бил повикуван во просек секои 20 секунди. Секој од повиците барал итна интервенција од различни институции. Еве ја распределбата според видот на интервенција:
Овие бројки укажуваат на сериозна мобилизација на службите за итни интервенции, а истовремено отвораат и прашања за капацитетите и подготвеноста на системот да се справи со ваков обем на итности.
Од ЦУК велат дека се работи на анализа на причините за енормниот пораст на повици и дека ќе се предложат мерки за подобрување на инфраструктурата и одговорот на итните служби.
Се очекува институциите да преземат конкретни чекори за да се надгради капацитетот на E-112, особено во светло на зачестени природни непогоди и урбани инциденти кои го зголемуваат товарот врз системот.
Прашај го ChatGPT
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден