19 јуни 2025
• од Станча Јаќимовски
Струковиот синдикат на контролори на летање на Северна Македонија (ССКЛМ) ѝ постави јасен ултиматум на компанијата М-НАВ: доколку до крајот на јуни не се поништат последните огласи за нови вработувања и не се исполнат обврските од минатогодишната Спогодба, ќе следи реактивирање на штрајкот од 10 јули.
Во своето соопштение, ССКЛМ предупредува дека состојбата во М-НАВ е драматично влошена. Како главни проблеми ги наведуваат нарушените меѓучовечки односи, блокираните процеси за јавни набавки, застојот во имплементацијата на нови технички системи, прекршување на Колективниот договор, како и тајни измени во систематизацијата. Синдикатот истакнува дека не се почитуваат договорените точки од Спогодбата со раководството на М-НАВ потпишана на 13 јули 2023 година – документ кој беше основа за прекинување на претходниот штрајк.
Посебно остро реагираат на неодамна објавениот оглас за вработување, оценувајќи дека тој не одговара на реалните и итни потреби на компанијата. Наместо тоа, ССКЛМ предлага внатрешна реорганизација: интерен оглас за постојните вработени, додавање работни задачи на недоволно ангажираните кадри, или рационално прераспределување на персоналот.
Контролорите на летање алармираат и за критичната состојба на техничките системи, кои се застарени и секој момент може да откажат. Недостигот од инженери го забавува развојот на проекти, а покрај растечкиот број прелети, новиот систем за контрола на сообраќај сѐ уште не е ставен во функција – иако има потенцијал да го зголеми капацитетот за 50 проценти.
Како дополнителни проблеми се наведуваат: целосен застој на инфраструктурните проекти, отсуство на функционална анализа која треба да обезбеди стабилна организациска поставеност, како и тоа што веќе девет месеци М-НАВ работи без ангажирана агенција за обезбедување – и покрај рекордниот пораст на авионскиот сообраќај.
ССКЛМ порачува дека доколку нема брза и конструктивна реакција од страна на менаџментот, контролорите се подготвени повторно да ја активираат штрајкувачката мерка, што може сериозно да влијае врз воздушниот сообраќај во земјава.
Нотарите бараат повисоки тарифи: „Земаме помалку од адвокатите за исти услуги“
Комисијата: Говорот на омраза кон Бугарите на Фејсбук е етничка дискриминација
Георг Георгиев: Случајот против Љупчо Георгиевски е политички мотивиран процес
19 јуни 2025
• од Станча Јаќимовски
Струковиот синдикат на контролори на летање на Северна Македонија (ССКЛМ) ѝ постави јасен ултиматум на компанијата М-НАВ: доколку до крајот на јуни не се поништат последните огласи за нови вработувања и не се исполнат обврските од минатогодишната Спогодба, ќе следи реактивирање на штрајкот од 10 јули.
Во своето соопштение, ССКЛМ предупредува дека состојбата во М-НАВ е драматично влошена. Како главни проблеми ги наведуваат нарушените меѓучовечки односи, блокираните процеси за јавни набавки, застојот во имплементацијата на нови технички системи, прекршување на Колективниот договор, како и тајни измени во систематизацијата. Синдикатот истакнува дека не се почитуваат договорените точки од Спогодбата со раководството на М-НАВ потпишана на 13 јули 2023 година – документ кој беше основа за прекинување на претходниот штрајк.
Посебно остро реагираат на неодамна објавениот оглас за вработување, оценувајќи дека тој не одговара на реалните и итни потреби на компанијата. Наместо тоа, ССКЛМ предлага внатрешна реорганизација: интерен оглас за постојните вработени, додавање работни задачи на недоволно ангажираните кадри, или рационално прераспределување на персоналот.
Контролорите на летање алармираат и за критичната состојба на техничките системи, кои се застарени и секој момент може да откажат. Недостигот од инженери го забавува развојот на проекти, а покрај растечкиот број прелети, новиот систем за контрола на сообраќај сѐ уште не е ставен во функција – иако има потенцијал да го зголеми капацитетот за 50 проценти.
Како дополнителни проблеми се наведуваат: целосен застој на инфраструктурните проекти, отсуство на функционална анализа која треба да обезбеди стабилна организациска поставеност, како и тоа што веќе девет месеци М-НАВ работи без ангажирана агенција за обезбедување – и покрај рекордниот пораст на авионскиот сообраќај.
ССКЛМ порачува дека доколку нема брза и конструктивна реакција од страна на менаџментот, контролорите се подготвени повторно да ја активираат штрајкувачката мерка, што може сериозно да влијае врз воздушниот сообраќај во земјава.
Нотарите бараат повисоки тарифи: „Земаме помалку од адвокатите за исти услуги“
Комисијата: Говорот на омраза кон Бугарите на Фејсбук е етничка дискриминација
Георг Георгиев: Случајот против Љупчо Георгиевски е политички мотивиран процес
19 јуни 2025
• од Станча Јаќимовски
Струковиот синдикат на контролори на летање на Северна Македонија (ССКЛМ) ѝ постави јасен ултиматум на компанијата М-НАВ: доколку до крајот на јуни не се поништат последните огласи за нови вработувања и не се исполнат обврските од минатогодишната Спогодба, ќе следи реактивирање на штрајкот од 10 јули.
Во своето соопштение, ССКЛМ предупредува дека состојбата во М-НАВ е драматично влошена. Како главни проблеми ги наведуваат нарушените меѓучовечки односи, блокираните процеси за јавни набавки, застојот во имплементацијата на нови технички системи, прекршување на Колективниот договор, како и тајни измени во систематизацијата. Синдикатот истакнува дека не се почитуваат договорените точки од Спогодбата со раководството на М-НАВ потпишана на 13 јули 2023 година – документ кој беше основа за прекинување на претходниот штрајк.
Посебно остро реагираат на неодамна објавениот оглас за вработување, оценувајќи дека тој не одговара на реалните и итни потреби на компанијата. Наместо тоа, ССКЛМ предлага внатрешна реорганизација: интерен оглас за постојните вработени, додавање работни задачи на недоволно ангажираните кадри, или рационално прераспределување на персоналот.
Контролорите на летање алармираат и за критичната состојба на техничките системи, кои се застарени и секој момент може да откажат. Недостигот од инженери го забавува развојот на проекти, а покрај растечкиот број прелети, новиот систем за контрола на сообраќај сѐ уште не е ставен во функција – иако има потенцијал да го зголеми капацитетот за 50 проценти.
Како дополнителни проблеми се наведуваат: целосен застој на инфраструктурните проекти, отсуство на функционална анализа која треба да обезбеди стабилна организациска поставеност, како и тоа што веќе девет месеци М-НАВ работи без ангажирана агенција за обезбедување – и покрај рекордниот пораст на авионскиот сообраќај.
ССКЛМ порачува дека доколку нема брза и конструктивна реакција од страна на менаџментот, контролорите се подготвени повторно да ја активираат штрајкувачката мерка, што може сериозно да влијае врз воздушниот сообраќај во земјава.
Нотарите бараат повисоки тарифи: „Земаме помалку од адвокатите за исти услуги“
Комисијата: Говорот на омраза кон Бугарите на Фејсбук е етничка дискриминација
Георг Георгиев: Случајот против Љупчо Георгиевски е политички мотивиран процес