17 јули 2025
• од Станча Јаќимовски
Кока-Кола се соочува со жестоки критики во јавноста, откако беше обвинета за дискриминаторски и исклучувачки ставови кон албанската заедница во Северна Македонија. Причина за тоа е најновата маркетинг-кампања на компанијата, „Сподели Coca-Cola“, која, според граѓански активисти и корисници на социјалните мрежи, целосно ја игнорира албанската популација – иако таа сочинува околу 30% од вкупното население.
На етикетите од производите кои се дел од кампањата се појавуваат исклучиво имиња насловени на кирилица и со словенско потекло, вклучувајќи и имиња од торбешката заедница. Албанските имиња и латиницата се целосно отсутни. Дополнително, билбордите низ земјата се поставени главно во средини каде што Албанците се малцинство, како Штип, Струмица, Гевгелија, Дојран и Битола. Промотивните активности се одвиваат само на македонски јазик и во спомнатите градови.
Албанскиот јазик е службен во Северна Македонија, но Coca-Cola, според критичарите, го занемарува неговиот статус и со тоа директно ги навредува 672.840 албански граѓани во земјата. Овие граѓани, велат активистите, секојдневно придонесуваат за економијата како потрошувачи, работници и претприемачи – но се целосно невидливи за маркетинг-стратегиите на компанијата.
Дополнителна причина за револтот е и промоцијата на српскиот бренд ROSA, исто така дистрибуиран од Coca-Cola. Наводно, супермаркетите и кафулињата во албанските општини се условувани да го купуваат овој производ доколку сакаат да се снабдуваат со другите пијалаци на Coca-Cola.
Исто така, преку дистрибуцијата на Skopsko – познат бренд на пиво – компанијата систематски го снабдува албанскиот пазар во Косово и Албанија, без да инвестира дури ни 3% од својот маркетинг-бучет во овие заедници.
Како реакција, на социјалните мрежи започна кампања за бојкот на производите на Coca-Cola во Северна Македонија. Повикот е јасен:
Пораката што ја испраќаат граѓаните е силна: „Моќта е во рацете на потрошувачот!“ Coca-Cola, велат тие, веќе не е „вкусот на животот“ – туку вкусот на омаловажувањето и исклучувањето.
Љубчо Георгиевски со жестока изјава: Не можам да премолчам – Тито оженил дете!
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден
17 јули 2025
• од Станча Јаќимовски
Кока-Кола се соочува со жестоки критики во јавноста, откако беше обвинета за дискриминаторски и исклучувачки ставови кон албанската заедница во Северна Македонија. Причина за тоа е најновата маркетинг-кампања на компанијата, „Сподели Coca-Cola“, која, според граѓански активисти и корисници на социјалните мрежи, целосно ја игнорира албанската популација – иако таа сочинува околу 30% од вкупното население.
На етикетите од производите кои се дел од кампањата се појавуваат исклучиво имиња насловени на кирилица и со словенско потекло, вклучувајќи и имиња од торбешката заедница. Албанските имиња и латиницата се целосно отсутни. Дополнително, билбордите низ земјата се поставени главно во средини каде што Албанците се малцинство, како Штип, Струмица, Гевгелија, Дојран и Битола. Промотивните активности се одвиваат само на македонски јазик и во спомнатите градови.
Албанскиот јазик е службен во Северна Македонија, но Coca-Cola, според критичарите, го занемарува неговиот статус и со тоа директно ги навредува 672.840 албански граѓани во земјата. Овие граѓани, велат активистите, секојдневно придонесуваат за економијата како потрошувачи, работници и претприемачи – но се целосно невидливи за маркетинг-стратегиите на компанијата.
Дополнителна причина за револтот е и промоцијата на српскиот бренд ROSA, исто така дистрибуиран од Coca-Cola. Наводно, супермаркетите и кафулињата во албанските општини се условувани да го купуваат овој производ доколку сакаат да се снабдуваат со другите пијалаци на Coca-Cola.
Исто така, преку дистрибуцијата на Skopsko – познат бренд на пиво – компанијата систематски го снабдува албанскиот пазар во Косово и Албанија, без да инвестира дури ни 3% од својот маркетинг-бучет во овие заедници.
Како реакција, на социјалните мрежи започна кампања за бојкот на производите на Coca-Cola во Северна Македонија. Повикот е јасен:
Пораката што ја испраќаат граѓаните е силна: „Моќта е во рацете на потрошувачот!“ Coca-Cola, велат тие, веќе не е „вкусот на животот“ – туку вкусот на омаловажувањето и исклучувањето.
Љубчо Георгиевски со жестока изјава: Не можам да премолчам – Тито оженил дете!
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден
17 јули 2025
• од Станча Јаќимовски
Кока-Кола се соочува со жестоки критики во јавноста, откако беше обвинета за дискриминаторски и исклучувачки ставови кон албанската заедница во Северна Македонија. Причина за тоа е најновата маркетинг-кампања на компанијата, „Сподели Coca-Cola“, која, според граѓански активисти и корисници на социјалните мрежи, целосно ја игнорира албанската популација – иако таа сочинува околу 30% од вкупното население.
На етикетите од производите кои се дел од кампањата се појавуваат исклучиво имиња насловени на кирилица и со словенско потекло, вклучувајќи и имиња од торбешката заедница. Албанските имиња и латиницата се целосно отсутни. Дополнително, билбордите низ земјата се поставени главно во средини каде што Албанците се малцинство, како Штип, Струмица, Гевгелија, Дојран и Битола. Промотивните активности се одвиваат само на македонски јазик и во спомнатите градови.
Албанскиот јазик е службен во Северна Македонија, но Coca-Cola, според критичарите, го занемарува неговиот статус и со тоа директно ги навредува 672.840 албански граѓани во земјата. Овие граѓани, велат активистите, секојдневно придонесуваат за економијата како потрошувачи, работници и претприемачи – но се целосно невидливи за маркетинг-стратегиите на компанијата.
Дополнителна причина за револтот е и промоцијата на српскиот бренд ROSA, исто така дистрибуиран од Coca-Cola. Наводно, супермаркетите и кафулињата во албанските општини се условувани да го купуваат овој производ доколку сакаат да се снабдуваат со другите пијалаци на Coca-Cola.
Исто така, преку дистрибуцијата на Skopsko – познат бренд на пиво – компанијата систематски го снабдува албанскиот пазар во Косово и Албанија, без да инвестира дури ни 3% од својот маркетинг-бучет во овие заедници.
Како реакција, на социјалните мрежи започна кампања за бојкот на производите на Coca-Cola во Северна Македонија. Повикот е јасен:
Пораката што ја испраќаат граѓаните е силна: „Моќта е во рацете на потрошувачот!“ Coca-Cola, велат тие, веќе не е „вкусот на животот“ – туку вкусот на омаловажувањето и исклучувањето.
Љубчо Георгиевски со жестока изјава: Не можам да премолчам – Тито оженил дете!
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден
17 јули 2025
• од Станча Јаќимовски
Кока-Кола се соочува со жестоки критики во јавноста, откако беше обвинета за дискриминаторски и исклучувачки ставови кон албанската заедница во Северна Македонија. Причина за тоа е најновата маркетинг-кампања на компанијата, „Сподели Coca-Cola“, која, според граѓански активисти и корисници на социјалните мрежи, целосно ја игнорира албанската популација – иако таа сочинува околу 30% од вкупното население.
На етикетите од производите кои се дел од кампањата се појавуваат исклучиво имиња насловени на кирилица и со словенско потекло, вклучувајќи и имиња од торбешката заедница. Албанските имиња и латиницата се целосно отсутни. Дополнително, билбордите низ земјата се поставени главно во средини каде што Албанците се малцинство, како Штип, Струмица, Гевгелија, Дојран и Битола. Промотивните активности се одвиваат само на македонски јазик и во спомнатите градови.
Албанскиот јазик е службен во Северна Македонија, но Coca-Cola, според критичарите, го занемарува неговиот статус и со тоа директно ги навредува 672.840 албански граѓани во земјата. Овие граѓани, велат активистите, секојдневно придонесуваат за економијата како потрошувачи, работници и претприемачи – но се целосно невидливи за маркетинг-стратегиите на компанијата.
Дополнителна причина за револтот е и промоцијата на српскиот бренд ROSA, исто така дистрибуиран од Coca-Cola. Наводно, супермаркетите и кафулињата во албанските општини се условувани да го купуваат овој производ доколку сакаат да се снабдуваат со другите пијалаци на Coca-Cola.
Исто така, преку дистрибуцијата на Skopsko – познат бренд на пиво – компанијата систематски го снабдува албанскиот пазар во Косово и Албанија, без да инвестира дури ни 3% од својот маркетинг-бучет во овие заедници.
Како реакција, на социјалните мрежи започна кампања за бојкот на производите на Coca-Cola во Северна Македонија. Повикот е јасен:
Пораката што ја испраќаат граѓаните е силна: „Моќта е во рацете на потрошувачот!“ Coca-Cola, велат тие, веќе не е „вкусот на животот“ – туку вкусот на омаловажувањето и исклучувањето.
Љубчо Георгиевски со жестока изјава: Не можам да премолчам – Тито оженил дете!
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден
17 јули 2025
• од Станча Јаќимовски
Кока-Кола се соочува со жестоки критики во јавноста, откако беше обвинета за дискриминаторски и исклучувачки ставови кон албанската заедница во Северна Македонија. Причина за тоа е најновата маркетинг-кампања на компанијата, „Сподели Coca-Cola“, која, според граѓански активисти и корисници на социјалните мрежи, целосно ја игнорира албанската популација – иако таа сочинува околу 30% од вкупното население.
На етикетите од производите кои се дел од кампањата се појавуваат исклучиво имиња насловени на кирилица и со словенско потекло, вклучувајќи и имиња од торбешката заедница. Албанските имиња и латиницата се целосно отсутни. Дополнително, билбордите низ земјата се поставени главно во средини каде што Албанците се малцинство, како Штип, Струмица, Гевгелија, Дојран и Битола. Промотивните активности се одвиваат само на македонски јазик и во спомнатите градови.
Албанскиот јазик е службен во Северна Македонија, но Coca-Cola, според критичарите, го занемарува неговиот статус и со тоа директно ги навредува 672.840 албански граѓани во земјата. Овие граѓани, велат активистите, секојдневно придонесуваат за економијата како потрошувачи, работници и претприемачи – но се целосно невидливи за маркетинг-стратегиите на компанијата.
Дополнителна причина за револтот е и промоцијата на српскиот бренд ROSA, исто така дистрибуиран од Coca-Cola. Наводно, супермаркетите и кафулињата во албанските општини се условувани да го купуваат овој производ доколку сакаат да се снабдуваат со другите пијалаци на Coca-Cola.
Исто така, преку дистрибуцијата на Skopsko – познат бренд на пиво – компанијата систематски го снабдува албанскиот пазар во Косово и Албанија, без да инвестира дури ни 3% од својот маркетинг-бучет во овие заедници.
Како реакција, на социјалните мрежи започна кампања за бојкот на производите на Coca-Cola во Северна Македонија. Повикот е јасен:
Пораката што ја испраќаат граѓаните е силна: „Моќта е во рацете на потрошувачот!“ Coca-Cola, велат тие, веќе не е „вкусот на животот“ – туку вкусот на омаловажувањето и исклучувањето.
Љубчо Георгиевски со жестока изјава: Не можам да премолчам – Тито оженил дете!
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден